The german thread! {Der deutsche aden!}

Status
Not open for further replies.

SilentK

Enlightened
Joined
Jan 5, 2008
Messages
557
Location
Southern Mississippi
This thread is for all people on this forum who know how to speak german. It can be about anything as long as it does not get out of control. it would be best if we stayed on topics related to german things. Please type in german and have fun!

Note: If the mods. and admins do not approve of this then that is okay. Also if something is posted that would not be approved of if it was posted in english then do not post it. I will report anything that is too mature for general people.:poke:


Moderation edit:
As stated previously in another thread. It is impossible to moderate all languages. The one that was selected was English. Sorry guys. Thanks for your understanding. :)


Thread closed
 
Last edited by a moderator:

habibi

Newly Enlightened
Joined
Jul 9, 2005
Messages
63
Location
Germany
Hallo aus Lingen, Niedersachsen, Germany!

Deutschland wird Fußballeuropameister, wetten...?


Bis dann
 

SilentK

Enlightened
Joined
Jan 5, 2008
Messages
557
Location
Southern Mississippi
uberwaltigend! Ein greman kerze kraft foren! ich anmelden muss fur jenes nachrichtausschuss. noch habe ich angezogen, denkt, dass sie die ublichen dussel auf diesem nachrichtausschuss haben.

AW = "CPF"-Nickname eines Händlers von protected LiON-Akkus

wenigstens wissen sie, dass wir auf diesem nachrichtausschuss, und sie existieren, wissen, wer AW ist! :D

DOA = Dead on arrival = neu und schon kaputt

Ich will wissen, welche art der taschenlampen sie benutzen, wenn sie jenen begriff benutzen mussen! :rolleyes:

nachdem jenes messerforum anschauend, das ich sehe, dass es hauptsachlich ein ist. :thumbsdow
 
Last edited:

SilentK

Enlightened
Joined
Jan 5, 2008
Messages
557
Location
Southern Mississippi
Very Bright Flashlight = Guten Bright

:p
_

nein

sehr helle taschenlampe = very bright flashlight

You said good in german and bright in english. :ohgeez:

jemand kennt die gasepreise in deutschland? ich mache! gut uber 8 Dollar eine gallone! jedoch da druben sie pumpen durch den Abfall.:green:
 
Last edited:

Gunner12

Flashaholic
Joined
Dec 18, 2006
Messages
10,063
Location
Bay Area, CA
I lernte Deutsh im Schule aber mein Deutsch is nicht sehr gut.

Acht Euro oder Acht Doller ein Gallone? Bide sin sehr teuer.
 

Trashman

Flashlight Enthusiast
Joined
Mar 15, 2005
Messages
3,544
Location
Covina, California
nein



You said good in german and bright in english. :ohgeez:

I think he was making a sort of joke. Guten Bright, in English, sounds like good & bright. It may have been an on the spot variation of a slightly dirty joke that I'm sure many of us are familiar with.
 

Burgess

Flashaholic
Joined
Apr 10, 2006
Messages
6,548
Location
USA
Yer' exactly correct, Trashman ! :thumbsup:


On BOTH counts ! :naughty:

_
 

rayman

Flashlight Enthusiast
Joined
May 6, 2008
Messages
1,219
Location
Germany
Moin moin,

Natürlich wird Deutschland EM-Meister. Ich würde sagen 3:1 gegen Spanien. Eine gute Idee mit dem Thread here.

Good idea to open a German thread. So everybody how wants to speak a little bit German should post here :thumbsup:.

rayman
 

SilentK

Enlightened
Joined
Jan 5, 2008
Messages
557
Location
Southern Mississippi
Moin moin,

Natürlich wird Deutschland EM-Meister. Ich würde sagen 3:1 gegen Spanien. Eine gute Idee mit dem Thread here.

Good idea to open a German thread. So everybody how wants to speak a little bit German should post here :thumbsup:.

rayman

Klar habe ich nur auch gehabt, weil wenn ich deutsch jedes einmal nicht spreche, und eine weile ich durfte es vergessen. ich erinnere mich an einige ein in meiner familie hat gelernt, wie franzosisch zu sprechen, noch sie haben nie es so jetzt sie nur konnen sprechen die grundlagen benutzt.
 

Burgess

Flashaholic
Joined
Apr 10, 2006
Messages
6,548
Location
USA
45 years ago today, President John F. Kennedy

made his famous speech in Berlin:


"Ich Bin Ein Berliner"


("I am a Berliner")


_
 

Gunner12

Flashaholic
Joined
Dec 18, 2006
Messages
10,063
Location
Bay Area, CA
45 years ago today, President John F. Kennedy

made his famous speech in Berlin:


"Ich Bin Ein Berliner"


("I am a Berliner")


_

Ich habe Koln und habe ich ein Berliner gegessen. Es schmekt gut aber es war nicht JFK.

Kiessing spricht deutsch? Ich kenne das nicht.
 
Status
Not open for further replies.
Top